بیوگرافی سمیرا حسن پور

بیوگرافی سمیرا حسن پور

بیوگرافی سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور بازیگر خوب کشورمان متولد آذرماه سال 1361 می باشد. بازیگر بی حاشیه که در این سال ها هم توانسته راه ترقی در عرصه هنر را به خوبی طی کند و هم در آثار موفقی حضور داشته باشد.

سمیرا حسن پور فارغ التحصیل رشته نمایش در سال 1385 می باشد. 

شروع کار سمیرا حسن پور بعد از خارج شدن از دانشگاه بازی در تیاتر استاد بهرام بیضایی بود چه شروعی بهتر ازین برای یک بازیگر جوان. سمیرا حسن پور همسر کارگردان خوب کشورمان سامان شالور میباشد که همواره در فیلم سازی حرف های زیادی برای گفتن داشته است. او برای بازی در فیلم سینمایی همسرش به نام تمشک در سال 92 نامزد دریافت جایزه در جشنواره بین المللی فجر شد. سمیرا حسن پور همچنین یکبار برای بازی در فیلم سینمایی سایه های موازی در جشن حافط نیز نامزد شده است.

شاید درخشان ترین حضور سمیرا حسن پور در تلویزیون بازی در نقش گلرخ در سریال پایتخت 1 بود که محبوبیت زیادی در بین مردم داشت.

او همچنین در سریال های دیگری چون شاید برای شما اتفاق بیفتد، چاردیواری و این اواخر در سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی ایفای نقش کرده است.

 

 





:: برچسب‌ها: سمیرا حسن پور , بیوگرافی سمیرا حسن پور , زندگی نامه سمیرا حسن پور , گالری عکس سمیرا حسن پور , فیلم های سمیرا حسن پور ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : شنبه 10 شهريور 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: