دانلود انیمیشن فیلشاه

دانلود انیمیشن فیلشاه

انیمیشن سینمایی فیلشاه

 

انیمیشن فیلشاه یک انیمیشن ایرانی به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری است. این انیمیش محصول گروه هنر پویا است. گفتنی است که دانلود انیمیشن فیلشاه به زودی در سراسر کشور آغاز می شود. هنرمندانی چون زنده یاد حسین عرفانی، سعید شیخ زاده، ژرژ پطروسی، اردشیر منظم و ... هنرنمایی کرده اند.

 

درباره انیمیشن فیلشاه

 

اگر بخواهیم درباره این فیلم بنویسیم مطالب زیادی برای وجود دارد که در این مقاله سعی داریم تا جایی که ممکن است درباره حواشی، جوایز، اکران و دانلود انیمیشن فیلشاه سخن بگوییم.

گروه هنر پویا پس ساخت انیمیشن شاهزاده روم تصمیم به ساخت انیمیشن دیگری به نام فیلشاه گرفت. این انیمیشن 90 دقیقه ای برای گروه سنی کودک و نوجوان ساخته شده است. بخش فنی این انیمیشن حیرت انگیز است به طوری که بخشی از صداگذاری آن در کشور آمریکا همچنین ساخت موسیقی آن را تعداد زیادی نوازنده بر عهده داشته است. یک تیم 220 نفره عهده دار ساخت این انیمیشن بوده اند که 50 نفر این نفرات انیماتور بودند و مسولیت متحرکت ساختن کاراکترهای این فیلم بودند. بعد از دانلود انیمیشن فیلشاه، کیفیت و همه ی این نکاتی که ذکر شد به وضوح به چشم خواهد آمد.

 

اکران انیمیشن فیلشاه

 

فیلشاه در اکران چه اکران در ایران و چه اکران در خارج کشور بسیار موفق بود. این فیلم در اسفندماه 96 باحضور وزیر ارتباطات اکران شد و فروش خوبی نسبت به دیگر آثار گروه کودک و نوجوان داشت. همچنین رقم فروش این فیلم رکورد شرکت سازنده فیلم در اثر قبلی ینی شاهزاده روم را شکست. خمچنین فیلشاه به دو زبان دیگر یعنی عربی و انگلیسی دوبله شد. اکران این فیلم در کشور عربی لبنان سر و صدای زیادی به پا کند و با استقبال خوبی از مخاطبان مواجه شد. نکته جالب قرار گرفتن این فیلم در رتبه سوم فروش در گیشه های کشور لبنان بود که افتخاری بزرگ برای صنعت انیمیشن سازی ایران است.

 

جوایز انیمیشن فیلشاه

 

تندیس بهترین دستاورد فنی و هنری در جشن دنیای تصویر، نامزد بهترین موسیقی فیلم در جشن سینمای ایران و تندیس ققنوس از جشنواره سینمایی ققنوس از دستاوردهای این انیمیشن دیدنی است. گفتنی است که در اتفاقی نادر در جشنواره 36 فیلم فجر، فیلشاه به بخش سودای سیمرغ راه یافت ولی مورد داوری قرار نگرفت.

 

دانلود انیمیشن فیلشاه از سایت های معتبر

 

دانلود انیمیشن فیلشاه به زودی در سایت های معتبر شروع می شود.

 

بعد از دانلود انیمیشن فیلشاه به این نکته خواهید رسید که چرا این انیمیشن چه در ایران و چه در خارج ایران مخاطبان زیادی را جذب کرده کرده است. شما دانلود این انیمیشن رو میتوانید از سایت های معتبر مرجع سینما و تلویزیون به صورت قانونی و با هزینه ای کم انجام دهید.





:: برچسب‌ها: دانلود انیمیشن فیلشاه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : شنبه 21 مهر 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: