مهسا هاشمی

مهسا هاشمی

مهسا هاشمی

 

مهسا هاشمی بازیگر جدید و نوظهور سینما و تلویزیون ایران است. وی سال ۱۳۷۷ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار مهسا هاشمی می‌توان به بازیگری در فیلم بیست و یک روز بعد، سریال آرام می گیریم و سریال دیوار شیشه‌ای اشاره کرد.

مهسا هاشمی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۴ در ۱۷ سالگی در فیلم دلبری به کارگردانی سید جلال دهقانی‌اشکذری بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم بیست و یک روز بعد، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مهسا هاشمی محسوب می‌شود، مخصوصا همکاری با هنرمندان باتجربه‌ای همچون هنگامه قاضیانی، آتیلا پسیانی، عباس غزالی و محمدرضا شیرخانلو توانایی‌های بازیگریش را ارتقا بخشید.

مهسا هاشمی در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۳ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم مهسا هاشمی در این سال، بازیگری در سریال آرام می گیریم به کارگردانی روح الله سهرابی، سریال دیوار شیشه‌ای به کارگردانی راما قویدل، نوید میهن دوست و احمد معظمی و فیلم بیست و یک روز بعد به کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان محسوب می‌شود.

مهسا هاشمی سال ۱۳۹۵ در ۱۸ سالگی در فیلم بیست و یک روز بعد نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. شاید مهم‌ترین بخش بیوگرافی مهسا هاشمی بازی در فیلم بیست و یک روز بعد بوده است. زندگی حرفه‌ای و بازیگری مهسا هاشمی را باید مدیون اعتماد سیدمحمدرضا خردمندان باشیم. چرا که اگر سیدمحمدرضا خردمندان به عنوان کارگردان به مهسا هاشمی برای بازیگری در فیلمش اعتماد نکرده بود، شاید مهسا هاشمی مسیر سخت‌تری را باید برای دنیای بازیگری خود انتخاب می‌نمود. از مهسا هاشمی نقل قول شده است که برای بازی خود در فیلم بیست و یک روز بعد و همکاریش با سیدمحمدرضا خردمندان به‌عنوان کارگردان ابراز رضایت کرده است. مهسا هاشمی توانست با بازی در فیلم بیست و یک روز بعد تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند، مخصوصا همکاری در کنار بازیگران نظیر ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق و مهدی قربانی توانست سطح بازیگریش را متحول کند.

مهسا هاشمی علاوه‌بر فیلم بیست و یک روز بعد، سال ۱۳۹۵ در ۱۸ سالگی در سریال آرام می گیریم نیز بازی کرده است. مهسا هاشمی نکات خوبی از روح الله سهرابی کارگردان سریال آرام می گیریم آموخت و تجربه ارزشمندی از بازی در کنار هنرمندانی چون آتیلا پسیانی، حمیدرضا هدایتی، هوشنگ توکلی و لعیا زنگنه بدست آورد.

 

آثار و کارنامه کاری مهسا هاشمی

 

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی مهسا هاشمی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. مهسا هاشمی را باید بیشتر بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که ۶۷% آثار وی تلویزیونی و ۳۳% آثارش سینمایی است. در واقع مهسا هاشمی از مجموع ۶ اثری که در کارنامه دارد، در ۴ اثر در تلویزیون با نام‌های سریال عروس تاریکی، سریال بازی نقاب‌ها، سریال آرام می گیریم و سریال دیوار شیشه‌ای نام‌های و در ۲ اثر در سینما با نام‌های فیلم بیست و یک روز بعد و فیلم دلبری بازی کرده است.

همچنین مهسا هاشمی به زبان فارسی و به مهارت رانندگی مسلط است.

 

مهسا هاشمی در منظوم

 

در مجموع در کارنامه ۲۰ ساله و بیوگرافی مهسا هاشمی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی مهسا هاشمی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار مهسا هاشمی در منظوم سر بزنید. همه ۶ اثر مهم مهسا هاشمی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار مهسا هاشمی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر مهسا هاشمی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی مهسا هاشمی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی مهسا هاشمی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم بیست و یک روز بعد محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی مهسا هاشمی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم دلبری محسوب می‌شود.

 

اگر در مورد بیوگرافی مهسا هاشمی نکات بیشتری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید تا کمکی بزرگ به همه مخاطبان و طرفداران مهسا هاشمی کرده باشید. مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی مهسا هاشمی ، آثار مهسا هاشمی ، جوایز مهسا هاشمی ، همکاران مهسا هاشمی ، گالری عکس مهسا هاشمی ، قد مهسا هاشمی ، وزن مهسا هاشمی ، رنگ چشم مهسا هاشمی ، وضعیت تأهل و همسر مهسا هاشمی ، فرزندان مهسا هاشمی ، حواشی مهسا هاشمی و کودکی مهسا هاشمی می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید.

 

مهسا هاشمی از بازیگران جویای نام کشور عزیز ما ایران است و آینده‌ی درخشانی در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون دارد. ناگفته نماند که مهسا هاشمی به عرصه تئاتر و هنرهای نمایشی نیز بی‌تفاوت نیست و به این بخش علاقمند هست. سریال عروس تاریکی و سال ۱۳۹۶ پایان فعالیت‌های مهسا هاشمی نیست، کارشناسان معتقد هستند بازیگری مهسا هاشمی پخته‌تر می‌شود و به‌زودی او را با بازی‌های درخشان‌تری در عرصه سینما و تلویزیون خواهیم دید.

 

 





:: برچسب‌ها: مهسا هاشمی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : جمعه 4 آبان 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: