میز و صندلی پلاستیکی

میز و صندلی پلاستیکی

میز و صندلی پلاستیکی

ست های   میز و صندلی پلاستیکی  موجود در کالاپلاست با تنوع گسترده در شکل، طرح و رنگ های مختلف مناسب برای تزیین انواع رستوران ها،کافی شاپ ها، باغ ها، ویلاها و منازل هستند. کافی است با اندکی جستجو در محصولات موجود و البته شناخت نیاز خود گزینه ای شایسته را انتخاب کنید.در این مطلب قصد داریم تا یکی از همین نمونه های محبوب و زیبای کالاپلاست را به شما معرفی کنیم و آن ست   میز و صندلی پلاستیکی  4 نفره دستبافت مدل 102 است که با ویژگی ها و خصوصیات خاص خود طرفداران زیادی را در بازار موجود کسب کرده است. در ادامه به این ویژگی ها می پردازیم.

ویژگی های ست میز و صندلی پلاستیکی

آنچه در ابتدای امر در خرید ست های رستورانی و ویلایی مورد توجه است، زیبایی ظاهر این ست هاست. چرا که اولین چیزی که به چشم می آید ظاهر محصولات است.از ویژگی های بارز   میز و صندلی پلاستیکی  4 نفره دستبافت مدل 102 رنگ بندی کامل (24 رنگ) است که می توانید بر اساس رنگ زمینه و دکور فضای مورد نظرتان هر رنگی را انتخاب کنید.

بدنه فلزی ست میز و صندلی 4 نفره دستبافت مدل 102 از آلومینیوم و جوش آرگون بوده و رنگ زیر کار محصول  با رنگ بافت آن  متناسب است و جنس بافت از راتان (فراورده های PVC) می باشد که علاوه بر زیبایی ظاهر موجب مقاومت زیاد این محصول شده است.مواد اولیه راتان ایتالیایی و فرانسوی است که ضد آب و ضد نور خورشید می باشد.بنابراین شما عزیزان می توانید به راحتی این ست را در فضای باز قرار داده و از دوام و پایداری آن در انواع شرایط جوی  مطمین باشید.

بافت حصیری ست   میز و صندلی پلاستیکی  4 نفره دستبافت مدل 102 به زیبایی آن افزوده و همچنین سبکی در کنار دوام بالای این محصول از دیگر مزایای این ست میز و صندلی پلاستیکی زیبا به حساب می آیند. دستبافت بودن ست میز و صندلی پلاستیکی 4 نفره دستبافت مدل 102 باعث شده تا خریداران توجه بیشتری به این محصول زیبا و با دوام نشان دهند و همه این مزایا در کنار قیمت مناسب آن دلیل بر محبوبیت دوچندان این محصول زیبا شده است.

شما می توانید ست میز و صندلی پلاستیکی  4 نفره دستبافت مدل 102 را از طریق تماس با کالاپلاست سفارش دهید و از نحوه و زمان دریافت محصول مطمین باشید.

مشخصات ست میز و صندلی پلاستیکی

ابعاد صندلی بدون تشک : طول 55،عرض 54 ،ارتفاع 90 و ارتفاع تا نشیمن 42 سانتی متر

ابعاد میز مربع: طول و عرض 90 و ارتفاع 74 سانتی متر

در انتهای این مطلب یکی دیگر از محصولات زیبای موجود در کالاپلاست یعنی    میز و صندلی پلاستیکی   را به شما کاربران گرامی معرفی می کنیم. شما می توانید برای اطلاع از ویژگی و قیمت این محصول روی لینک آن کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: میز و صندلی پلاستیکی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : سه شنبه 29 آبان 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: