شرایط خرید سربازی بدون غیبت

شرایط خرید سربازی بدون غیبت

شرایط خرید سربازی بدون غیبت

سربازی از دوره های مهم و البته برای برخی سخت محسوب می شود که با آغاز سن 18 سالگی، خودنمایی می کند، به همین دلیل بسیاری از مشمولین برای رفتن به سربازی میلی نشان نداده و تمامی سعی خود را برای خرید، کسری و به تعویق افتادن این دوره به کار می برند. همان طور که در مقاله خرید خدمت و خرید خدمت 97 مشاهده کردید، خرید سربازی قوانین خاص دارد که مشمولین باید برخوردار باشند تا به هدف خود یعنی نرفتن به سربازی برسند.یکی از سؤالات متداول در زمینه     شرایط خرید سربازی بدون غیبت     است که در مقاله پیش رو به طور کامل به آن می پردازیم.

خرید خدمت بدون غیبت

همان طور که گفته شد اولین سؤال مشمولین عزیز در زمینه امکان      شرایط خرید سربازی بدون غیبت      است. اما آیا این امر امکان پذیر است یا خیر؟
خرید خدمت نیاز به غیبت دارد و مدت زمان این غیبت باید به هشت سال تمام برسد، تا مشمول شامل افراد مجاز برای خرید خدمت از نظر نظام وظیفه شود. اما قانون دیگری نیز وجود دارد که خرید خدمت سربازی بدون غیبت را امکان پذیر می کند. در ادامه به بررسی قانونشرایط خرید سربازی بدون غیبتمی پردازیم.

شرایط خرید خدمت سربازی بدون غیبت

خرید خدمت سربازی بدون غیبت در واقع قانونی است که ایثارگران و فرزندان آن ها منتظر تصویب و اجرای آن بودند و خوشبختانه در چند ماه گذشته، شاهد تصویب این قانون در مجلس بوده ایم.  اما شرایط خرید خدمت سربازی بدون غیبت که تنها برای ایثارگران امکان پذیر است، شامل درصد و مدت ایثارگری و همچنین عدم وجود غیبت ( حتی یک روز ) مشمولین است. اما آیا فرصت دیگری برای افرادی که نه غیبت هشت ساله برای خرید خدمت دارند و نه سهمیه ایثارگری، وجود دارد؟ پیشنهاد می کنیم در این زمینه حتما با مشاوران آیدانیتو مشورت کنید.

به طور حتم با مطالعه مقاله پیش رو که با انواع خریدهای سربازی آشنا شدید، متوجه شده اید قوانین      شرایط خرید سربازی بدون غیبت      بسیار سخت تر از آن چیزی است که افراد در ابتدای مشمولیت به آن فکر می کنند و البته بررسی های انجام شده در این زمینه از جانب نظام وظیفه بسیار دقیق خواهد بود. اما نکته ی مهمی که باید بدانید این است که در صورتی که غایب شوید، بسیاری از شرایط و امکانات خود را که در سربازی می توانستید در اختیار داشته باشید از دست خواهید داد. در این زمینه می توانیم به کسری خدمت، امریه و پذیرش که همگی در ساده تر کردن این دوران تأثیر گذار هستند، اشاره کنیم. توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این نوع شرایط خرید سربازی بدون غیبت با مشاوران مجرب آیدانیتو تماس بگیرید.

پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه مقاله ی      شرایط خرید سربازی بدون غیبت      مقاله ی نحوه خرید سربازی را نیز مطالعه کنید تا از روال کار خود برای خرید خدمت مطلع شوید.

همچنین پیشنهاد می کنیم در صورت بروز هر گونه مشکل و سؤال پیرامون نظام وظیفه و خرید سربازی بدون غیبت با مشاوران آیدانیتو تماس بگیری





:: برچسب‌ها: شرایط خرید سربازی بدون غیبت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : یک شنبه 14 بهمن 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: