مشاوره خانواده تهران

مشاوره خانواده تهران

مشاوره خانواده تهران

در گذشته مراجعه به متخصص و مشاوره برای درمان بیماری ها فقط در جهت حل مشکلات جسمی بود اما با گذشت زمان و پیشرفت علم در حوزه های مختلف، اهمیت برخورداری از یک روان سالم و تأثیر آن بر ابعاد مختلف زندگی، روز به روز بیشتر حس و درک شد.

شاید در دهه های پیش مراجعه به روانشناس یا مشاور به نظر کار عجیب یا حتی بی معنی ای می آمد، اما این روزها این مسئله در بسیاری از جوامع جا افتاده است که ما برای برخورداری از یک زندگی فردی و اجتماعی سالم نیازمند مشورت کردن با دیگری هستیم و چه بهتر که به جای فامیل و دوست و آشنا با یک فرد متخصص و با تجربه مشورت کنیم.

همان طور که می دانیم خانواده مهم ترین نهاد جامعه است. شخصیت ما در خانواده شکل می گیرد و اولین تعامل ها را با اعضای خانواده برقرار می کنیم. از سویی دیگر چالش های خانوادگی بسیار تأثیر گذارند و می توانند مسیر زندگی ما را مشخص کنند.

چالش هایی مثل طلاق، مشکلات جنسی و زناشویی، اعتیاد اعضای خانواده، مشاجرات زناشویی، فرزند پروری، دوران بلوغ فرزندان، اختلالات روانی اعضای خانواده، خیانت، مشکلات جوانان و...

بهترین موقعیت برای مطرح کردن این مشکلات در ارتباط با مشاوران خانواده است. مراکز تلفنی     مشاوره خانواده تهران     شرایط مناسبی برای اعضای جامعه فراهم کرده اند تا تنها با یک تماس تلفنی، راه حلی برای مشکلات، دغدغه ها، نگرانی ها و بحران هایشان پیدا کنند.

چرا مشاوره خانواده تهران

این روزها مشاوره تلفنی از همیشه بیشتر رواج دارد و این رواج دلایل خاص خودش را دارد.

زندگی ما در عصر حاضر بسیار پر مشغله و سرشار از مسئولیت های ریز و درشت است. ما بدون شک نیازمند آموزش و راهنمایی هستیم. از سویی دیگر، مشغولیت ها اجازه نمی دهند که بسیاری از افراد به صورت حضوری به مشاور یا روانشناس مراجعه کنند. در چنین وضعیتی، مشاوره تلفنی می تواند بهترین راه حل باشد.

همچنین گاهی اوقات ما در لحظه با بحران مواجه می شویم و حتی امکان خروج از خانه را نداریم. چه برسد به مراجعه به مراکز مشاوره. به عنوان مثال تصور کنید که پدر یا مادری شب و دیروقت متوجه می شود که فرزندش مواد مخدر مصرف می کند. او در آن لحظه نمی تواند به یک مشاور مراجعه کند اما می تواند گوشی را بردارد و با یک مرکز مشاوره خانواده در تهران تماس بگیرد.

بعضی افراد هم به طور کلی    مشاوره خانواده تهران     تلفنی را به مشاوره حضوری ترجیح می دهند چون پشت تلفن راحت تر از شرکت در جلسات مشاوره حضوری هستند.

مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یکی از     مشاوره خانواده تهران     است و خدمات آموزشی و مشاوره ای اش را به صورت تلفنی ارائه می دهد. البته خدمات این مرکز فقط به مشاوره خانواده محدود نمی شود و شهروندان می توانند در زمینه های تحصیلی، مهاجرت، نظام وظیفه، کنکور، انتخاب رشته و.... هم با مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو تماس بگیرند.

در این مقاله به موضوع مشاوره خانواده تهران پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله     مشاوره خانواده تهران     را به شما پیشنهاد می کنیم.

آیا در محیط خانه و خانواده از یک مشکل خانوادگی رنج می کشید؟ در تماس با مشاوران حرفه ای و باتجربه آیدانیتو تعلل نکنید.

شماره تماس فقط با تلفن ثابت بدون گرفتن کد در سراسر کشور :   9090971974

 





:: برچسب‌ها: مشاوره خانواده تهران ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : شنبه 18 اسفند 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: