تیرآهن 18

تیرآهن 18

تیرآهن 18

یکی از المان های اصلی و اساسی در صنعت ساخت و ساز تیرآهن است.    تیرآهن 18      علاوه بر سازه های ساختمانی در برخی از پروژه های متفاوت نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. تیرآهن به طور کلی در سایز 12 تا 30 و توسط کارخانه های متفاوتی تولید می‌شود. تیرآهن 18 در گروه سایزهای پر مصرف است. بهترین و با کیفیت تیرآهن 18 توسط کارخانه ذوب آهن اصفهان تولید می‌شود.

تیرآهن 18 ذوب آهن اصفهان را با نام های 18 ذوبی، تیر18 اصفهان، تیرآهن 18 ذوب آهن نیز گفته می‌شود. تیرآهن 18 ذوب آهن اصفهان با استاندارد IPE تولید می‌شود. استاندارد IPE استاندارد ایران و اروپا است. به طور کلی استاندارد های تولیدی تیرآهن به شرح زیر است.

IPE: استاندارد ایران و اروپا که تیرآهن 18 ذوب آهن اصفهان نیز بر اساس همین استاندارد تولید می‌شود.

INP: استاندارد چین و روسیه

در این دو استاندارد شکل تیرآهن تولیدی به شکل I است و در استاندارد IPE ضخامت بال تیرآهن تغییر پذیر نیست. طول تولیدی تیرآهن 12 متر است. اما تیرآهن 18 ذوب آهن اصفهان با طول کمتر نیز تولید میشود که به آن تیرآهن نرمال 18 ذوب آهن اصفهان می‌گویند.     تیرآهن 18       به دو حالت شاخه و وزنی(کیلوگرم) تولید می‌شود. در آهن هایپر امکان خرید به هر دو صورت وجود دارد.

نحوه و مزایای خرید تیرآهن 18 از آهن هایپر

تیرآهن 18 بهترین کیفیت را دارد و از معروفیت بسیاری برخوردار است. آهن هایپر امکانی را فراهم کرده است تا شما بتوانید تیرآهن 18 ذوب آهن اصفهان را بدون واسطه و با کمترین قیمت ممکن خریداری کنید.

آهن هایپر تیرآهن 18 ذوب آهن اصفهان را در دو بنگاه تهران و اصفهان عرضه میکند. در آهن هایپر محدودیت تعداد خرید وجود ندارد. مزایای خرید تیرآهن 18 ذوب آهن اصفهان از آهن هایپر به شرح زیر است.

ارائه فاکتور رسمی

تطابق وزن خریداری شده و ارسال شده، عدم مغایرت وزنی

خرید بدون واسطه با کمترین قیمت

ارسال در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه حمل

ارائه برگه استاندارد محصول

خرید با ضمانت بانکی

تضمین اصالت کالا

برای خرید     تیرآهن 18      با کارشناسان آهن هایپر تماس بگیرید تا شما را از مشخصات و قیمت محصول، نحوه ثبت سفارش و شرایط پرداخت، نحوه ارسال و زمان ارسال مطلع کنند. برای تماس با آهن هایپر با شماره 02172025 تماس بگیرید.

 

 





:: برچسب‌ها: تیرآهن 18 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : پنج شنبه 18 مهر 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: