وکیل ارث

وکیل ارث

وکیل ارث چیست

 
غالباً وقتی اشخاص ارثی دریافت می‌کنند، ارث آنها به اموالی اشاره دارد که از طریق وصیت نامه به دست آورده‌اند. وقتی شخصی بدون تنظیم وصیت نامه فوت می‌کند، مشکلات تقسیم ارث به وراث به میان می‌آید. همه ما در ایران به ویژه در فیلم‌ها و سریا‌ل‌ها و حتی در میان آشنایان خود دعواهای مربوط به تقسیم ارث را دیده‌ایم.
اما یک  وکیل ارث  می‌تواند به اعضای بازمانده فرد متوفی کمک کند تا برحسب قانون میزان ارث خود را دریافت کنند. وکیل حتی می‌تواند به شما در تنظیم وصیت نامه قانونی کمک کند تا بعد از مرگ، دارایی‌های خود به صورت عادلانه بین وراث تقسیم کنید. در این بررسی موقعیت وکیل ارث و مزایای دریافت مشاوره حقوقی توسط وکیل وراثت می‌پردازیم.
اموالی که در هنگام فوت از شخصی به جا می‌مانند، دارایی آن شخص هستند. این دارایی‌ها به بازماندگان و وارثان شخص متوفی می‌رسند، «ارث» نام دارند. اگر میزان ارث در وصیت نامه قید باشد اغلب مشکلات قانونی کمتری خواهد داشت. اما هنگامی که فردی بدون وصیت می‌میرد و اموالی دارد که در وصیت نامه مشخص نکرده است، قوانین ارث به منظور تعیین اینکه کدام یک از بازماندگان متوفی آن اموال را دریافت می کند، وارد عمل می‌شوند.
بر اساس قوانین جانشینی موروثی، وراث شامل پدر و مادر، همسر، فرزندان، نوه‌ها، خواهران و برادران یا سایر اعضای دور خانواده متوفی هستند که ممکن است مستحق بخشی از ارث باشند. اگر متوفی خانواده‌ای نداشته باشد و در وصیت نامه‌ای شخص دیگری را ذینفع دارایی خود نداند، ممکن است اموال متوفی به دولت منتقل شود.
 
توجه به این نکته مهم است که موقعیت فرد متوفی با دیگری متفاوت است. بنابراین، اگر در موقعیتی قرار گرفتید که ممکن است ارث دریافت کنید، مهم است که قوانین رایج کشور را در مورد آن بررسی کنید. این امر به ویژه زمانی صادق است که از وکیل نامه‌ای دریافت کنید که به نمایندگی از طرف‌های دیگر مشمول ارث است. آنها ممکن است شما را وادار به چشم پوشی از حقوق خود در مورد ارث کنند. اینجاست که باید از تجربه وکیل ارث بهره مند شوید. برای این منظور می‌توانید از «مشاوره حقوقی تلفنی» برای طرح هرگونه پرسش استفاده کنید.
 

مشاوره تلفنی با وکیل ارث

 
کاری که یک وکیل وراثت انجام می‌دهد احتمالاً به این بستگی دارد که آیا متوفی قبل از مرگ خود وصیت نامه‌ای تنظیم کرده است یا خیر. به همین دلیل، کار اصلی او به دو مورد زیر تقسیم می‌شود:
اگر فردی با وصیت فوت کند، ممکن است وکیل برای مشاوره به طرفین در مورد مسائل مختلف حقوقی مشاوره بدهد. به عنوان مثال، یک وکیل ممکن است وصیت نامه را بررسی کند تا مطمئن شود که وصیت نامه تحت فشار یا بر خلاف منافع فرد امضا یا نوشته نشده است. به عنوان مثال، افراد مسن مبتلا به زوال عقل، ممکن است در برابر تأثیرات ناروا توسط افرادی که خواهان تصاحب دارایی او هستند، تحت فشار باشند. دلایل متعددی وجود دارند که وصیت نامه ممکن است مورد اعتراض قرار گیرند.
مشاوره با یک وکیل مجرب در بسیاری از موارد بهترین گزینه است. مشاوره تلفنی با وکیل می‌توانید اطلاعات لازم در مورد ارث و وراثت را کسب کنید و حقوق خود دفاع کنید. در ادامه به مزایای مشاوره با وکلای مجرب می‌پردازیم:
اگرچه مشاوره تلفنی با وکیل ارث نسبت به گرفتن وکیل هزینه کمتری دارد اما حتی عدم مشاوره تلفنی با وکیل ممکن است هزینه‌های بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد. مشاوره با وکیل به شما کمک می‌کند تا بهترین پشتیبانی ممکن را داشته باشید و شانس موفقیت خود را افزایش دهید. بدون مشورت با وکیل، خود را در معرض خطر قرار می‌دهید. فقدان تجربه و تخصص ممکن است منجر به شکست شود و هزینه زیادی به شما تحمیل کند.
اگر فکر می‌کنید که ممکن است مشمول ارث باشید، به نفع شماست که با یک وکیل ارث واجد شرایط و آگاه تماس بگیرید. وکیل وراثت با تجربه می‌تواند به شما در تعیین سهم ارث کمک کند تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. شما با مشاوره حقوقی رایگان از طریق همین وبسایت می‌توانید با هزینه کمتر در محیط گرم خانه، سوالات خود را از وکلا بپرسید و پاسخ‌هایی جامع و کاربردی دریافت کنید. همچنین امکان مشاوره ویدیویی، تماس صوتی و گفتگوی متنی در مشاوره حقوقی آنلاین وجود دارد.
 




:: برچسب‌ها: وکیل ارث ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : چهار شنبه 15 تير 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: